woensdag 19 maart 2014

Dag 222: Laptop

Na 222 klusje kun je nog onder de indruk zijn van sommige klusjes. Vandaag had ik zo'n klusje.
Als je deze foto ziet zou je denken dat ik meer moet stofzuigen (dat is misschien ook wel zo). Maar dit is stof dat ik met een tandenstoker tussen de toetsen van mijn laptop heb weggepulkt. Ik wist wel dat mijn toetsenbord smerig was maar had niet het idee dat het zo erg was! Een volgende ronde kwam er nog een keer zo'n lading uit.

Daarna heb ik het toetsenbord nog kennis laten maken met de stofzuiger, nu hoop ik dat de laatste stofdeeltjes ook verdwenen zijn. Tenslotte nog een doekje over het beeldscherm zodat dat ook weer vlek vrij is.

2 opmerkingen:

  1. Dit is echt zo'n klusje wat er steeds bij blijft. Super dat jij het nu gedaan hebt.

    En wat een mooi aantal: 222 opruimklusjes gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij Dille en Kamille hebben ze een heel smal borsteltje, speciaal voor het toetsenbord. Die doet het erg goed en gaat net wat sneller dan de tandenstoker.

    BeantwoordenVerwijderen