woensdag 5 maart 2014

Dag 213: Bak 2 onder de bank

 Onder mijn bank staan twee bakken. De ene heb ik al opgeruimd, nu is het tijd voor de tweede.
Dit is wel wat meer werk dan de vorige bak. Hij zit namelijk tjokvol met allerlei tijdschriften van de supermarkten. Ik woon hier nu bijna 4 jaar en elke keer als ik een nieuw exemplaar zie liggen neem ik hem mee.
Eerst heb ik alles maar uitgezocht. De zwart-witte tijdschriften vooraan zijn van de buurt waar ik nu woon. Ik heb er sterk over nagedacht om ze weg te gooien maar kan het nog niet.
Dit ligt nu allemaal voor mijn bank. Door het hier heen te leggen wil ik binnenkort alle tijdschriften doorploegen om er recepten uit te halen die ik in de toekomst kan gaan koken. Eerder heb ik dit ook al eens geprobeerd alleen bewaarde ik toen de hele tijdschriften. Nu weet ik beter wat ik wel en niet ga eten dus kan ik beter sorteren (hoop ik).
Niet alles moet later worden uitgezocht. Dit kon zo weg. Het bewaren van de IKEA catalogus van 2013 is voldoende, kunnen die van 2012 en 2011 zo weg... Dat geeft dus ongeveer ook aan hoe lang het geleden is dat ik in de bak heb gekeken ipv iets er bij in stoppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten