donderdag 26 september 2013

Dag 168: Harlequin Hoodie

Eigenlijk is dit niet één klusje maar zijn het er een aantal. Ik denk dat het al meer dan een jaar geleden is dat ik begonnen ben met het haken van deze harlequin hoodie. Het patroon heb ik van raverly gehaald. 
Het patroon is helemaal niet ingewikkeld. De muts bestaat voor 99% uit stokjes. Het was meer dat ik het weer weglegde als ik geen zin meer had en er dan tegenop zag om opnieuw te beginnen, vooral als ik een nieuw stukje uit het Engels moest vertalen.
Zo ziet het eruit als de muts gedragen wordt. Ik heb hem aan mijn zusje gegeven, ik hoop dat ze hem veel draagt de komende winter.

1 opmerking:

  1. Ik heb je een liebster award gegeven (zie mijn blog). Ik hoop dat je 'm in ontvangst wilt nemen.

    groeten Anita

    BeantwoordenVerwijderen