woensdag 24 juli 2013

Dag 153: De tuintafels

Toen vriendlief hier ruim een jaar geleden kwam wonen hadden de vorige bewoners wat dingen achter gelaten. Buiten staan er al een hele poos 3 kleine tuintafels. Die zijn dus vies.
Deze foto geeft dus ook precies aan dat ik vandaag eer van mijn werk had. Het viel me mee hoe gemakkelijk de tafels schoon werden. Ik had wat jif en eens schuursponsje gebruikt en daarna een emmer met wat Dreft en een oude theedoek. Misschien scheelt het dat het net voordat ik de tafels schoonmaakte het wat had geregend en het vuil al een beetje was losgeweekt.
Eigenlijk staat er ook nog een stoel buiten. Daar kun je ook niet op zitten, die is net zo smerig. Maar het sopje was inmiddels ook niet zo schoon meer. Ook moeten de poten en de onderkant van de tafels nog. Dat komt een volgende keer.

1 opmerking: